Pages

Sunday, December 26, 2010

Play-play 1: kazenku kak nuni

la.. pakai kilometrico je sain surat nih... eh? lalala~

          Kain jemuran dilipat-lipat, saya di sini sihat walafiat. heh... terasa ingin berpantun pula. si Nazrin ni, kalau berpantun mesti ada berita baik... khabar apa pula yang beliau hendak heboh-hebohkan ini ye? Bassyirna! bassyirna!! hehe... arakian, terselamatlah Kak Nuni, yakni kazen beliau, diijabkabulkan dan diboleh-gelar-makcikkan nun di kota Bharu. alhamdulillah~

          jadi, kali ini, saya bermain-main lagi bersama-sama 'alat al-taswir' (baca:kamera) sebagai inofficial photographer Kak Nuni. haha... saja cuba-cuba. makhluk bernama Nazrin ni memang suka mencuba-cuba pelbagai percubaan. eh. tapi tak nak serius pun... jadi, atas dasar copyright issue, saya lampirkan hanya sebahagian daripada hasil aktiviti 'play-play' saya. zaaassss~~



"yay yayy!!! saya ada... awak ada tak?" :P

*aduh... lupa nak edit gambar nih.. terasa huduh pula. :D

family kak nuni yang geng purple-pink tuh...


"bak mai laa cek nak usha... hang ni pon..." hihihi

umi... nanti abe nok sanding gini deh... wekkk!

*credits to ramzul and ramzi for giving me ideas for this play-play.
*woh sorry la guys.. ayam not in da mood to edit da picca...
*ramainye laa kazen2 dah and nak kahwin... tralala~ :P


5 comments:

zameer.zaihan said...

fifi. muko tino tepi mg tu supo spupu aku. :O

Anonymous said...

HAHAHAHA!

Stailo tulisan hang!

Tahniah la noh, kepada yang selamat bernikah...

Nanti aku tunggu hang menikah pulak na...

hoshizora said...

salam...cek abe nazrin blo lagi weh....lmo nunggu nok make gula nih..huhu

Nina Mazlan said...

fifi jgn langkah bendul :D

fifi said...

zameer; itu adalah adik saya. fullstop.
hazman; aishh.. ak rasa ang graduate awai dari aku setaun. entah2 ang yg naik pelamin teghuih pas balek mlaysia... haha :D
atiq; err... gula? sep kito jjamu sugho jah.. haha!!
kak ernaQ; =.=' baiklah akak...