Pages

Sunday, July 10, 2011

Saya patut join BERSIH kerana…


Pergi ke taman memetik mawar,
Yo rakan-rakan apa khabar??!!
Ahaks

          Yaw peeps maka kali ini kita bertemu lagi dalam segmen peraduan isi slogan kata!!! (hari ni aku high semacam aku pun tak tahu kenapa…). Caranya mudah… tekan link komen kat bawah post ni dan give ur best slogan shot!! Ahaha… and the best part is, there is no character/word limits!!! Pergh mmg cocok benar la dgn nama belog aku nih… vavavum!!!

“Saya patut join BERSIH kerana….”

          Kalau korang ketandusan or kekeringan idea nak sambung slogan yg mcm mane… jgn bersedih hati dan berwalang durja, patik di sini akan memberi beberapa contoh winrar @ lame bergantung pada persepsi pembaca. Woha!!

“Saya patut join BERSIH kerana saya tahu saya akan mendapat untung berkali lipat jika saya menjual EyeMo kepada insan2 yg berarak… terima kasih juga kpd abang2 FRU kerana menyembur gas pemedih mata tersebut… usaha anda sangat saya hargai.”

“Saya patut join BERSIH kerana saya tahu saya akan mendapat count view yang sangat tinggi sekiranya saya membuat liputan live mahupun mengupload video perhimpunan yg superbgempak ke youtube… weyy money-income kott…”

“Saya patut join BERSIH kerana saya ingin melihat dengan mata kepala saya sendiri apa-apa yang rakyat ingin perjuangkan selama ini… kalau nak harap Bullshit Utama tv3…? hapketuih!!! Hampagas~”


          Nampak? Senang je kan? Beri sahaja apa2 yg terlintas di fikiran kowrang… tak payah jenuh sakit otak piker mcm nak jawab SPM… hehe. Ouh… den terlupe nk beritahu something… ini bukan peraduan pon… it’s more like nak tahu sejauh mana gila otak kowrang dlm mengekspresi opinion minda bawah sedar… eh? J

I would be more than happy kalau kowrang dapat promote link blog bosan nih kat kawan2 kowrang yg otak geliga… mahu tengok juga apa yg mereka mampu berikan… wahaha~

No comments: