Pages

Sunday, August 8, 2010

Aku masih hidup~

Greetings to all!!


           Fuhh… dah lama gila blog ni xterupdate. Tikus serta memerang dah buat sarang beliau kat sini. Sawang sang labah2 memang xyah ckp ar… spiderman pun boleh kagum sekejap. Adeyh~ babun btol,, semenjak dua menjak ni aku asyik melalut je xtentu pasal sebab gian blogging aku tdk dpt tertunai…


           Wokayh dear avid ‘uptothelimits’s readers, my absentness for this three weeks was basically because I’ve been settled down in beringin valley; an isolated forest where my college is located. But, before that, I humbly ask for forgiveness for upsetting u guys. Nahh atiqah yahya, aku dah update blog aku.. kau eager sgt looking forward for my next post kan? Lalala~ =)


Disebabkan situasi aku yg membisu, jadi, ramai aa jugak yg bertanya, “weh, kau ape cer kat KY?”


xkurang ade jugak yg sempat membahan aku, “apesal kau senyap je ekh sekarang? Aku rindu kau yg dulu2; yg periang bak kanak2 ribena dan suke pedajal orang…” =.=’


           ok la kalian, sukacitanya dimaklumkan, beberapa hari lagi kita akan start berpuasa. Eh? Mende pulak.. tak tak. Sukacitanya dimaklumkan, aku sihat walafiat dan baik-baik sahaja di samping sirvishahlee samsir di sini… keh3~ siap jambu dengan die lg kat sini…



           banyak lg aku nak berceloteh.. tp, aku rase cukup je la smpai kat sini. Kang wat entri pnjang2 bukannye korang nk bace… aku tahu sgt la… =) entri nih hanyalah sekadar pemanas jari-jemari untuk menaip dan sebagai ibarat bergotong-royong kasi bersih sikit blog yg dah xnmpak cam blog nie… juga sebagai indicator bahawa aku masih hidup dan blog ini masih wujud… k, salam~

No comments: